Amnesia

Amnesia

czwartek, 6 listopada 2014

Imagines 3

#1 
Luke ma wywiad. Reporter pyta go co myśli o związkach na odległość. Luke przypomina sobie że zerwaliście z tego powodu i jego uśmiech na twarzy znika.
L: Związki na odległość? Są do kitu.



#2
T: Luke, jak wyglądam?
L: Dobrze.


#3
C: Mikey, jak bardzo kochasz (t.i.)?
M: Taaaak bardzo.




#4
Calum jest w tobie zakochany.
L: (t.i.) umówiła się ze mną!
C: Cooo?!



#5
Ashton mówi ci że ma dla ciebię bardzo ważną wiadomość i musicie się spotkać.
A: (t.i.) jesteś dla mnie wszystkim. Cieszę się że cię poznałem, jesteś dla mnie całym światem. Jesteś tą jedyną i chcę spędzić z tobą resztę mojego życia.
T: O co chodzi...?
*chłopak uklęka na kolano i wyciąga pierścionek*
A: Wyjdziesz za mnie?
T: Tak, tak, tak!
*rzucasz się na niego i całujesz*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz